21 listopada 2015

Witam!

Jak już może widzieliście moja współautorka chętnie się z wami przywitała ;)
No, więc teraz przyszła pora na mnie - administratora :)

Ja będę pisać pod nazwą: Mejdrien
Ustaliliśmy z N. Mangle, że będziemy pisać o pięciu (lub więcej :) ) grach.
Ja będę pisać o:

  • Ori And The Blind Forest,
  • Tomb Raider,
  • serii The Sims,
  • seria Gothic,
  • Minecraft, (wliczając Minecraft: Story Mode )
  • Woolfie The Redhood Diaries,
  • Unravel,
  • Don't Starve!,
  • serii gier Assassin's Creed


Myślę, że to tyle na teraz xD
Do zobaczenia!

~Mejdrien




7 komentarzy:

  1. Mejdrien? Jak na to wpadłeś?
    Ale mi się ta nazwa całkiem podoba ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza litera imienia i drugie imię, coś wykombinowałem i tak wyszło xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już o 7 grach piszesz :c
    Ty chamie

    OdpowiedzUsuń