27 grudnia 2015

Znowu obrazki z Fnaf World >;)

Tak jak w tytule pokaże wam kolejne obrazki zapowiadające Fnaf World. I tradycyjnie nie wiem kiedy to zostało dodane. Jednak nie tylko Scott potrzebuje kalendarza :v

 WTF xD


Jakiś przerośnięty Baloniarz ;p
I ta nazwa Browboy xD

Bez komentarza .-.
Czy tylko ja widze sweet animatrony walczące z samolocikami? *0*


A więc czas zakończyć ten post ;)


~N.Mangle



Ps. Mój szanowny panie Mejdrien chciałabym cię poinformować, że nie dopisał pan moich nowych gier do opisu, a swoje pan dopisał i jest mi smutno z tego powodu już nie żyjesz

Pss. Kiedy galeria? >:) (wiem, jestem zua bo nie daje ci spokoju)




2 komentarze:

  1. TAK, tak żyję 😃 po prostu nie mialem Internetu i nie mogłem nic pisać 😞
    PS. Bądź cierpliwa co do galerii! 😃

    OdpowiedzUsuń