7 stycznia 2016

Lekkie zmiany...

Hej!
Witam was w moim nowym poście :)
Tak, wróciłem już z świata umarłych xD
No, bo wiecie jak duch twojego dziadka zaprosi cię na kawę to raczej nie odmówisz ;P
Powracając do bloga to postanowiłem pisać częściej ( przynajmniej 5 razy w tygodniu :{ )
Myśle, że to docenicie... W końcu po 1. trzeba mieć postanowienia noworoczne, a po 2. trzeba teraz dążyć do celu, czyli 2000 wyświetleń ^.^
...
Mam również do was pewną sprawę...
Zaglądajcie częściej do zakładek na górze bloga.., np. do tablicy ogłoszeń przybyło nowe ogłoszenie... oraz pojawiła się zakładka FanPage :)
Jak już pewnie się domyślacie załozyłem stronę na fb mojego bloga.
Na razie jest ona w stanie surowym, ale w najbliższym czasie się to zmieni :)

((Jeśli chodzi o zakładkę FanPage to pojawi się jutro, ponieważ nie chcę was zostawić z niedokończonym FanPage' em ))

Pozdrawia administrator ~Mejdrien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz