27 maja 2016

+ Ile tam chcecie, moja opinia, moje słownictwo :P | O modach do The Sims 3 - zawartość zmodyfikowana :)

Hejo!

W dzisiejszym, już ostatnim poście chciałbym wyrazić swoją opinię na temat "modów" do The Sims 3   :)
Jeśli chodzi o początki z The Sims 3 to niezbyt podobały mi się "modne" rzeczy, były dla mnie bardzo sztuczne. Jednak po ciągłym graniu tylko z dwoma dodatkami ( nie miałem wtedy jeszcze TS3NzTŚ ) znudziłem się i chciałem czegoś nowego i tą nowością okazały się "mody".
Oficjalnie nazywa się to zawartością zmodyfikowaną, ale ja wolę to nazywać krócej "modami".
Od tego czasu mój folder z modami cały jest przepełniony różnymi pierdołami :P

Jeśli chodzi o takie mody MODY, w sensie, że .package to posiadam tylko jeden na skiny dla simów :) No chyba rozumiecie ładniej sim wygląda jak się błyszczy :P
Dzisiaj nawet próbowałem z Nraas'em, ale jak ten mod wpadł w moje ręce ( i tu muszę dodać mój zjebany móżdżek :P ) to dziwne rzeczy się z simsami działy :P, więc jak najszybciej go usunąłem :P

Ojojojojoj, coś krótki ten post :)

Dobra, myślę, że to na tyle, na razie, cześć *)(*

PS. Taak, nie patrzcie na godzinę, udawajcie, że ten post pojawił się o 17, czy jak ktoś nie czytał 16 :P :P :P


~Mejdrien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz