27 maja 2016

The Sims 3 Nie z Tego Świata - opinia

Hejo!

Dzisiaj zajmiemy się gra The Sims 3 Nie z Tego Świata, czyli osobiście moim ulubionym dodatkiem do The Sims 3 :)

The Sims 3 Nie z Tego Świata - jest to już siódmy dodatek do TS3. Miał on swoją premierę 6 września 2012 roku :)

Ja posiadam go od dnia ok. 14.05, jednak nie jestem do końca pewien :P
Jako, ze jestem fanem istot nadnaturalnych grałem już każdą nową rasą, jaka doszła w tym dodatku ;)
( Obecnie gram czarodziejem :), gdyż ta rasa podoba mi się chyba najbardziej )

Bardzo, również podobają mi się meble dochodzące wraz z dodatkiem. Ciekawymi nowościami są również:
- kamień filozoficzny ( pozwala przemieniać przedmioty w złoto oraz przywoływać duchy :) )
- krzak fasolek-żelków :) sami się domyślcie :P

Śliczne jest również miasto Moonlight Falls. Moim zdaniem najlepszy jest kształt ulic gdyż układają się one na wzór duszka :D

Moonlight Falls ( Grafika Google )
Nie wiem, jak wam,a le mi strasznie to przypomina ducha :P
Ogólna ocena tego dodatku to 10/10 :P

Zdjęcia wykonane przeze mnie :) :

Zdjęcie mojej starej simki w CAS :P
(tiaak pierwsze wrażenia z wróżką :P )

Domek przed

I po :)
 PS. Mój simpage: Cukierek134 , tak wiem dziwna nazwa :P Zapraszam was tam, gdyż udostępniam różne rzeczy, m.in. domki, simy :)
Myślę, że to na tyle w tym poście, do zobaczenia w kolejnych, pa pa *)(*

~Mejdrien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz